Stawiamy na wykorzystanie wybranych domen do budowy zaplecza afiliacyjnego.

Chociaż marketing afiliacyjny funkcjonuje od dawna, cały czas się rozwija… Tym samym zwiększa swój udział w marketingu internetowym jako jedno ze skutecznych narzędzi pozwalających osiągnąć założone cele biznesowe. Warto się więc nim zainteresować, ponieważ skrywa w sobie ogromny potencjał.

Marketing afiliacyjny (znany również jako program partnerski czy marketing efektywnościowy) jest techniką marketingową, która opiera się na relacjach między reklamodawcą (sprzedawcą) z partnerami (wydawcami). W całym procesie może uczestniczyć również sieć afiliacyjna, którą można potraktować jako organizatora programu partnerskiego.

Reklamodawca ma produkt, który chce sprzedać. Wydawca ma kanał, za pośrednictwem którego może zamieścić informację o oferowanym produkcie. Sieć afiliacyjna pomaga w nawiązaniu współpracy z reklamodawcą a wydawcą. Ostatnim ogniwem w tym procesie jest użytkownik, który po obejrzeniu reklamy klika w link kierujący na stronę sprzedawcy i tam dokonuje zakupu.

Tutaj ponownie swoją rolę odgrywa sieć afiliacyjna. Śledzi ona dokonywane transakcje, które – jeśli dojdą do skutku – oznaczają wypłatę prowizji dla organizatora programu partnerskiego oraz wydawcy.

Reklamodawca może skorzystać z taniej i efektywnej formy promowania swoich produktów – bez konieczności poświęcania czasu na działania reklamowe. Wydawca może zarabiać na promowaniu produktów za pośrednictwem swoich kanałów. Jednocześnie sam decyduje o tym, z którego kanału skorzysta – chodzi o to, aby wykorzystać te najbardziej skuteczne.

Warto przy tym podkreślić, że marketing afiliacyjny jest skuteczną formą reklamy. Oparty na systemie prowizyjnym, motywuje wydawcę do podejmowania wyłącznie takich działań, które faktycznie pomagają w pozyskaniu klientów i zwiększeniu sprzedaży produktu oferowanego przez reklamodawcę. Sprzedawca ma więc pewność, że wydawca działa na 100% swoich możliwości, aby wypromować produkt lub usługę.

Nasz doświadczony zespół i zaplecze w postaci 1.500 specjalistycznych domen to idealna podstawa do zaangażowania się w marketing afiliacyjny. W Polsce w tym temacie mamy jeszcze niezagospodarowaną przestrzeń a wypozycjonowanie się do wysokomarżowych, niszowych fraz produktowych jest oczywiste w naszym przypadku. Mamy możliwość budowania całych systemów afiliacyjnych wyłącznie z myślą o zarabianiu w ramach marketingu afiliacyjnego. Ruch na witryny ściągamy m.in. przez efektywne pozycjonowanie, kampanie Google Ads, współpracę ze specjalistami z różnych dziedzin, blogerami i ifluencerami korzystającymi w pełni z social mediów oraz wykorzystanie naszego zaplecza graficznego i telewizyjnego.

Jeżeli macie Państwo dodatkowe pytania lub jedna z naszych domen wzbudziła Państwa zainteresowanie prosimy o wypełnienie Formularza Kontaktowego wpisując w temacie nazwę wybranej domeny.

Formularz Kontaktowy